lunes, 17 de diciembre de 2012

UN VIATGE MOLT ESPECIAL ALS PIRINEUS AMB MON PARE, EL MEU FILL, EMILIO, JESÚS, EL SEU FILL MARC I JO.

Tenía moltes ganes de portar a mon pare als Pirineus, i a finals de l'estiu ho vaig aconseguir. No mai hi havía estat, només els coneixia de les meves fotos y videos.
Ara, als 65 anys a flipat! 

DEL REFUGI DE PINETA AL LLAC GELAT DE MARBORÉ.



 Marc i Asier en el refugi de Pineta.

 De camí, en el pont de ferro.

 Ascendint cap a la cascada del Cinca.

Cascada del Cinca.


 Ascendint pel zig-zag, molt llarg i pesat.

 Aplegant al Balcón de Pineta.

 El iaio aplegant dalt!

 Un descanset de camí al llac de Marboré.

 Llac gelat de Marboré.

 Descendint del Balcón de Pineta.

 Asier i Marc en la cascada del Cinca.


 Cascada del Cinca i Balcón de Pineta.

 El net i el iaio.

 Jesús i Marc.

 Baixant al Valle de Pineta.

 Unes pràctiques de ràpel per als menuts.

 El meu fill Asier.

  Ara el més menut, Marc.

Sopar, dormir i cap a casa.

GENIAL!!!

1 comentario:

  1. Jo també vull pujar amb 65 anys al balcón de Pineta amb el meu net, quina enveja!!

    ResponderEliminar